Thursday, September 30, 2010

Xtau knape...

Tbe2 ari ni aku kat bdak2 stesri.. ape korg buat ha. emm ble tgk gmbr korg, tringat prngai korg n prngai aku kat skola dlu. huhu. klaka. kte sume duk cmel2 lg mse tu.. haha. aku xnak a ltak gmbr kte tu kat sni. xbes.. aku arap korg bhagia slalu wlau kat mne pun korg...

Saturday, September 18, 2010

Walaupun singkat...


selamat ari raye utk sume...
wlaupun aku xdpt nak rse rye ni lme2, n xdpt nak g rye kat byk2 umah utk kmpul byk2 duit rye kn, tp aku rse rye ni ok ja...

termaktublah ari ni, 18.09.10, aina kmbali bhagia sperti sdiakala...

Wednesday, September 8, 2010

Ktorg ni KaWan....

KORG...
TAU X?
DA 6 TAUN KTE KWN..
KTE XPNAH CLASH..
WLAUPUN GADO KE APE KE..
CTI NNT KTE TTAP AKAN DATE 4 ORG..
KAN3...

KORG NGAT X MCM MNE KTE KNAL..
AKU XNGAT A..
HUHU.
WLAU KAT MNE PUN KORG..
NGAT A SMKRP..

JAUH KORG G TINGGALKN AKU,
KAT SNI AKU RINDU KAT KORG...
AKU CRI PGGANTI..
TP XKAN SME MCM KORG...

PERNAH ADA KSIH SYG ANT KTE,
SKRG TGGAL KENANGAN..

SEMOGA BERJAYA, SEMOGA BAHAGIA,
JAGE DRI LEKLOK KAT TMPAT ORG YEA...

----------------------------------------------------------------------------------

NORAINA HANI BINTI MOHAMAD HATTA.
UTM IC, KUALA LUMPUR.
DIPLOMA UKUR TANAH
NICKNAME: HONEY...

NURWAHIDAH BINTI ZAHARI
UITM, SARAWAK.
DIPLOMA UKUR BAHAN
NICKNAME: GEBU...

MISNIDA BINTI GUSNI.
MATRIKULASI TEKNIKAL PENDANG, KEDAH.
ALIRAN TEKNIKAL
NICKNAME: DEAR...

NORFAZILLAH BINTI MUHAMAD NASIR.
POLITEKNIK SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH, SHAH ALAM.
DIP. KEJURUTERAAN PERKHIDMATAN BANGUNAN
NICKNAME: DALING...

Tuesday, September 7, 2010

Inilah...


inilah muke2 skema 1ddL UTMIC 2010. hua8. jgn mra aku eh wahai kwn2.. huhu.

Hari yg meletihkn...

ari ni agk ltih a sbb mse nak dkat buke td aku duk mngayuh besikal g bazar... (pdhal x ltih mne pun...) tp bes a sbb dpt jln2. haha. da lme xnek besikal... huhu. almaklumla slalu g mne2 org len duk anta n amik kn. hehe. pehtu yg aku plik tu, kat bazar tu cri mkann brape mnit ja, tp tgk2 smpai umah nak dkat wktu bbuke da... hua5. xtau kat mne yg aku buang mse sgguh tu. hahak. krenye ble da smpai umah tu xd a aku tensen kn nak tggu wktu bbuke. hehe. ala lek ja, brape ari ja lg pun....

Monday, September 6, 2010

Begini Kisahnye....

akhirnya stelah puas aku btgkus lumus.. dpt jgak ubah bckground page aku ni.. pergh sdey x cite aku. hahak. korg jgn plik a. aku da hmpir nak skit jiwa da ni.. ko jgn mcm2 ko... haaaaa.