Monday, September 26, 2011

KOSONG.

assalamualaikum..
 ok elek ja.
pandang dengan mata hati.
think out of the box.

Thursday, September 22, 2011

MAAF.

Saye tak ade niat
 nak sakitkan hati awak
Saye mintak maaf
kalau awak sakit hati
kalau awak kecik hati
dengan saye.
Sungguh takde niat pun.
Saye bukan mara kat awak.
Tapi saye terpakse
 bertindak macam ni.
Saye mintak maaf.


Wednesday, September 21, 2011

AWAK.

(^_^)
Ok semua tu bergantung pada awak.
Saye tak ada hak nak halang semua ni.
Saye akan cuba sedaya upaya.
Tak ya risau pasal saye.
*bajet awak risau pulak (sigh)
Sebab awak tak akan
Tak akan
Tak akan
Dan tak akan faham
Ape yang saye rase.
Terima kasih sangat sangat.

Tuesday, September 20, 2011

SILENCE

assalamualaikum..
nothing important anyway.
just so tired of being me.
(thats part of my mukabuku status)
deep in my heart,
i'm really dissappointed.
truly.
whatever it is.
just chill!!
continue and hit the finishing line.
you start those thing.
when you enjoy it,
there's no regret.

Monday, September 19, 2011

VICE VERSA.

 assalamualaikum..
fakta:
kebahagiaan di mana mana.
asalkan senyum selalu. 
setuju??
what???!!!
tak??!!
ko blah dari blog aku sekarang!
hohahahahahahaha.(gelak dengan kejam)
ade sesiapa yang kate
cik noriko seorang yang baik??
memang plus minus lah tu...
kene tambah kejahatan lah macam neh..
ceyt.

Sunday, September 18, 2011

BELUM HABIS.

Assalamualaikum..

Malas nak update sebenarnye.
Takde bende sangat puunnnn.
FAKTA:
Bulan syawal belum berakhir.
Maksudnye?
Bole raye lagi lah.
Bengong jugak korang neh.
Tu pun tak tau.
Tadi petang pegi raye rumah cik ainul.
Memang lah happening.
Masing masing meriah.
Warne warni.
Melilit lilit.
Kecuali. Aku.
Tak rajin=malas.
Letih.
Arrrggghhhh mengantuk.
Sekian.

Wednesday, September 14, 2011

RABU TAK TERKATA

 yopo yopo.