TIADA PERUBAHAN..

time ksih sgt2.. mse ko kluar kat kL central aku rse mcm nak nages.. sbb ble jln2 dgn ko, aku xksah sgt psl msalh aku.. tp ble ko xd dgn aku, aku fkir blik sume tu.. srius, stiap ape yg aku nmpak ble jln dgn ko, msti aku ngat kat die... bnci sgt ble bnde ni jd kat aku.. knape aku rse mcm byk sgt knangan aku dgn die... pergh xfhm gle a aku. sumenye aku dpt endahkn kjap ja. pehtu?? jd blik bnde yg sme.. x berubah.. cis. this is happening to me for the second time. once, it was 3 years ago. and there he comes, and its happening to me?? again?? when banana fruits two times... never say never..

Comments

WMN said…
lek r aina...setiap yang terjadi pasti ade hikmahnyer....
nazihah said…
na! aku ada idea cm na nak settle masalah ko!
bukan laa settle trus but a bit mmbantu..
ko try laa baca romance novel tapi bukan yg tangkap jiwang xde pengisian 2..
ko try islamic novel yg ada selitkan cinta kpd manusia berteraskan ALLAH...apa2 tajuk laa
but aku cadangkan 'pemilik cintaku selepas ALLAH dan rasul' , 'tautan hati', (both by fatimah syarhah)
'ayat-ayat cinta' pn ok gk....
and ada lagi la bberapa novel yg ok.
bukan apa, bile baca novel2 ni, kiter akan rasa tiada cinta yg lebih bmakna bbanding cinta ALLAH, dan cinta kpd mnusia xkan bermakna kalau kita x sandarkan kpd ALLAH..
mybe ko akan lbeh tenang n pikir lbeh dalam. ALL THE BEST!!!
NoRiKoSteSrY said…
naziha time ksih.. emm insyaAllah nnt aku g cri bku tu.. n tima ksih sgt2...