Tuesday, October 18, 2011

RENTETAN KEBOSANAN.

assalamualaikum..
pada hari isnin yang lepas
bersamaan 17.10.2011,
aku dengan sukacitanya pegi merapu
tanpa kesedaran..
dan inilah hasilnya.
pegi tgk johnny english dulu sebenarnye.
pehtu baru makan.



ni da otw balik dari timesquare.

aku lebih banyak bersiar siar.

entah bile dapat masuk.



terbaekk lah kak!


entah sape bediri depan aku kat esc.

konsep 1malaysia kat kLcc.

mase aku pegi taman nak tengok air.
tetibe da ade.

bukan patutnye ade minah seksi sebelah moto ke? emmm.



ciri ciri lelaki idaman korang??

pameran kat hall ja.


semalam baru aku sedar bentuk atap suria kLcc.

singgah kejap a.

ok balik.

destinasi aku: KJ3

kaki yang bile da keluar tak reti nak balik.


final countdown.
tetibe rase macam naek heli mase naek rapid neh semalam.
sekian.
*dherrrrrrr. perlu ke cite semua neh.
heheheheheiiiiii hang jebat!
diamlah kawwwww!

Saturday, October 15, 2011

VARSITY BOAT RACE 2011 (3-9 OCT 2011)








Friday, October 14, 2011

ZAMAN KEGELAPAN.


 assalamualaikum..
Walaupun sen dalam purse da takde,
Tetap keluar berfoya foya.
Macam biase.
Dasar  tak sedar diri.
Hoha.
Nasib baek tak jejak kLcc.
Time kasih cik puan QS
Sebab sudi datang wangsa maju
yang tak seberapa neh.
Hehe.
 
Dapat tengok al-hijab.
Sleklah fathiah ade dalam cite neh.
*hoho jahatnye aku kutuk art-tisss.
Tapi so far al-hijab adalah antara filem melayu
Yang memuaskan hati aku.
Kire tak menyesal  tengok kat wayang la.
Kalau tak,
Hade ja aku nak kutuk filem melayu.
Tapi al-hijab best.
Kate pun horror,
Memang cik puan QS sampai menjerit
Kat telinga aku lah kan.
Puiinnnnnnggggg sekejap telinga aku doeh.
Tapi aku coooll ok.
Takde jerit jerit.
Steady macho.
*ade la tutup muke sikit sikit. Haha.
End pasal al-hijab.
Ok lepas ni tak nak snap gambar
Kalau baru lepas game.
*buat hal la, puuiiiiihhh.
Lagi satu perkara yang aku tak sedar diri.
Gelap gile gile muke aku.
Hoha.
Sory la kawan kawan.
Aku memang suke perasan cerah.
Tadi bile cik puan QS snap gambar,
Mak aiiiiiihhh.
`Sape neh???’
Terus aku delete. Haha.
Mane yang cerah sikit ja aku biar dalam cam.
*ok yang  CERAH SIKIT.
Moral of the story,
Tak ya nak amik gambar sangatlah!


Thursday, October 13, 2011

DISASTER.

assalamualaikum...
just a few words.
sem ni memang disaster gile gile gile.
hampir semua subjek
adalah killer subjek bagi aku.
arrgggghhhhh.
terdiam sejenak
memikirkan masa hadapan 
yang tak diketahui
hala tujuannya.

Tuesday, October 11, 2011

GEMBIRA. BAHAGIA. SENYUM.

Assalamualaikum..
Aku gembira
sebab aku selalu senyum.
Aku senyum
Sebab aku suka sangat.
Aku suka sangat
Sebab aku rase bahagia.
Aku rase bahagia
Sebab ada yang lebih bahagia.
Time kasih kawan kawan.