Friday, October 14, 2011

ZAMAN KEGELAPAN.


 assalamualaikum..
Walaupun sen dalam purse da takde,
Tetap keluar berfoya foya.
Macam biase.
Dasar  tak sedar diri.
Hoha.
Nasib baek tak jejak kLcc.
Time kasih cik puan QS
Sebab sudi datang wangsa maju
yang tak seberapa neh.
Hehe.
 
Dapat tengok al-hijab.
Sleklah fathiah ade dalam cite neh.
*hoho jahatnye aku kutuk art-tisss.
Tapi so far al-hijab adalah antara filem melayu
Yang memuaskan hati aku.
Kire tak menyesal  tengok kat wayang la.
Kalau tak,
Hade ja aku nak kutuk filem melayu.
Tapi al-hijab best.
Kate pun horror,
Memang cik puan QS sampai menjerit
Kat telinga aku lah kan.
Puiinnnnnnggggg sekejap telinga aku doeh.
Tapi aku coooll ok.
Takde jerit jerit.
Steady macho.
*ade la tutup muke sikit sikit. Haha.
End pasal al-hijab.
Ok lepas ni tak nak snap gambar
Kalau baru lepas game.
*buat hal la, puuiiiiihhh.
Lagi satu perkara yang aku tak sedar diri.
Gelap gile gile muke aku.
Hoha.
Sory la kawan kawan.
Aku memang suke perasan cerah.
Tadi bile cik puan QS snap gambar,
Mak aiiiiiihhh.
`Sape neh???’
Terus aku delete. Haha.
Mane yang cerah sikit ja aku biar dalam cam.
*ok yang  CERAH SIKIT.
Moral of the story,
Tak ya nak amik gambar sangatlah!


0 LoVe LeTTeR: