Monday, December 20, 2010

TAK TIDO LG...

wuarrggghhhhh. aku xtdo lg dri smalm oh. ni bru nak grak tdo. nak tau ke ape aku buat smpai xtdo?
ahem. xya tau. mnyibuk ja. hahh. smalm aku blik gdangsa, smpai umah pun pkul 10 lbih.. ngatkn smpai umah nak trus tdo. tersekat niat aku dek krana otak bjln nak buat mnde len. he3. aiseyh, aku buat mnde xd faedah kuttt.huhu. aku kn mmg ske buang mse. he. kat kolej pun mcm tu, lgkn ni kat umah. emmm. terpause lg niat aku nak tdo. mak aku ajk g jln2. weeeeeeeee. n kpd naziha, mgkin kte cme dpt kluar bsama pd tahun bru nnt sbb aku akn g cmping kat pgkor lbih kurg sminggu start 24hb tu. peace kwn... dan ujan suda trun.. xdpt g jln, aku bole tdo.... [d][o][n][e]

0 LoVe LeTTeR: