15 JANUARY...


ok3 elek. ini smalm pnye kes yea kwn2... ari ni da 15 jan.. report style:
14JAN- LBIH KURG 10 MLM. SATU KJADIAN KURG NORMAL TLAH BLAKU DI KOLEJ KEDIAMAN SISWA JAYA. PLAJAR PRMPUAN 1DDL MELAPORKAN DIRI UTK TURUN BERJOGING. ULANG SEMULA, BERJOGING YEA. korg mmg bes.. yg aku teruja nak mammmm tu, dayah plakon utama kutttt. tp impact zone nye, aku teruja, terharu sgt2 tau korg.. rse nak mnages stiap kali ngat ape yg korg buat.. xsgka a korg akn buat mcm tu... wpun aku tpkse la kn bsuh tdung yg disaluti tpung tu.. ala never mind, never die lah. haha. poyo2 nak trun joging la sgt?? hahhhhh!!! cccccchhhh. tgk a lpas ni, 1000x aku xpcaye klau korg nak g jog. huhhh. ok kpd sape2 yg xtau cite tu, bwk brtendang. alkisah..
lbih kurg 9pm ke 10pm- aina kluar utk ccuk duit sbb da kring, pehtu lpe plak nak ccuk mse siang tu. (tpkse pnjam mas rm10), huhu.lbih kurg 10pm ke lbih mcm tu- wati, daya n atiq bkmpul kat blik aku n kcoh2 le nak trun jog.. aina xfolow sbb da trun jog pd wktu ptg.. pehtu dorg bla la g jog...(jog la sgt) bbrapa mnit slpas mreka trun- dummmm!bangggg3!!!(agk mcm meriam a bnyi tu), pntu blik aku dketuk... aku yg tgh lyn mp3 n buat physics dgn khusyuk brasa trganggu,huhu. slow motion aku bkak pntu. tbe2..
atiq: aina2, jom trun kjap. jomla3!!
aina(pending): apahal ni?
atiq: dayah! dayah kaki die tseliuh kat bwh. dayah jog pndang hape ntah bole tseliuh mcm tu.
aina(plik): yala2 kjap2.
ktang, ktung, kting. aina n atiq tiba d tmpat kjadian.(prking keta bwh blok A)
situasi: dayah tgh dduk ats tar smbil urut2 kaki die. wati skadar mmerhatikn keadaan skeliling. aina n atiq mghampiri. aina trut dduk melihat keadaan kaki dayah (smbil bfkir nak satelkn msalh tu).
aina: ko jtuh mcm mne ni?? satu round pun xlg, da tseliuh.bole bgn x??
dayah: x, sakittt.... kjap2... xtau a...
wati: ko kn pndai tgk2 kn mne a tau bole urut ke...
aina: eh mne bole men urut ja..
aina(pending): (aku kne angkt dayah bwk naik blik ke ni. adoi. brat kutt.) ko jtuh kaki ko mcm mne td? mcm ni ke? mcm ni?
dayah: (senyap)(thn snyum)(mne dorg ni... lmbat btui a) kjap3.. xbole kut.. 
inilah saatnya....
aku cme nmpak ad tgn berisi tpung mnuju ke arah aku... pjamkn mata siap2! wuaaaaaaaaaAA. beng, beng, beng, piuw, piuw.... pperangan tpung mletus... aku bgn n ble aku bkak mate...
'hepy bufday tu u... hepy bufday tu u... hepy bufday tu aina... hepy bufday tu u...' (time ksih sgt2 korg...)
mas: jom2. ktorg ad sdiakn sometin utk ko. 
aku ngatkn dorg nak prang pkai meriam plak la kn. ehem.
rpenye g mkn... malangnye aku da mkn roti stngah bgkus kuttt sblum tu. huhu. jd, kurg slera skit. lgpun aku dilarang mkn mkann pdas n xbole mkn nasik 4jam sblunm tdo sbnarnye... tu nsihat2 snior rowing a. huhu. sbb ktorg da nak strt training kn. sory sbb x trus trang kat korg... sbb kdua a aku mkn skit ja nasik lmak tu.. tp xpe a, lgpun free kn. ngehe6. 
pape punnn.... time ksih sgt2 kat korg...
SPECIAL THANKS TO: ALL FEMALE 1DDL STUDENT.
MAS, DAYAH, SARAH, SHIRA, ZUE, WATI, ATIQA n AINOL. 
cant be left: IKA ROOMATE IRA



to shira, zue, ika (tbe2 interframe, hehe) n wati: time ksih utk adiah2 yg cmel n mmbuatkn aina sejuta kali trharu...
(SUSAH IDUP KORG LPAS NI SBB BUAT AKU TRHARU)
wait n see...
[d][o][n][e].

Comments

Anonymous said…
hahahah

hepi bufday..

welcom 2 da club

nazihah..
wawachan said…
hahahhaha...ko bwt ent3 mcm nie,aku plak yg terharu....huuu~~~~
hahahahhhh.....
aina tkene....:)