BIRTHDAY DAN BIRTHDAY..

tanggal 27 januari.. ktibaan ari lahir sara sofia bt... emmm hape ntah. xngat aa... ok2. da storie.. tbela gliran sara utk mnerima bahana bfday sbgaimana aku kne pd tggal 15 jan ari tu.. tahniah sara.. anda 19taun skrg.. kpd yg blum ckup umr tu, bwk2 la btendang yea. aku yg 19 ni pun single without heart.. nuuuu.. dayah n mas yg blum ckup umr bkal naik plamin dlu kutt... huhu. gliran strusnya milik ainul asyhra mat aris (ntah btui ke x ntah nme die ni aku eja) pd blan3 nnt, anda x kne tpung yea mlm ni ainul.. tp xmngape..heheeeeee. skali lg, slamat hari lahir sara sofia..
mreka tlah mlayarkn bahtera mmpi mmandangkn kmi glak sakan ble fullscreen vdeo tragedi sara+tepung+air+ladies.. aina mnx maaf sara.. tp sara pun buat kat aina kn mse ari tu. heheheeeeeeee. 1-1 ok.. to shira, kuatkn ati yea mghadapi dugaan tuhan mmandangkn anda sliding mcm brada di ats skatebod dlm ladies td.. zue.. jgn ulangi ksilapan yg tdahulu... mmandangkn anda mnonong msuk blik 3-14, pdhal blik anda adalh 4-14...
dan mas.. jgn anggap cara anda tu gdik krana itu adalh anda.. hope u to be urself n not anyone else.. hei2 lantakla org len nak ckp hapeh. ko ladiesmate aku okeyh. hahah.
naziha.. aku tggu2 kn ari ptemuan kte.. huhuhu.
mia.. hati aku bdarah.. n hei! what the name meyh. ko da x kcau idup aku when something happen btween u n him? emm xpe a.. aku pun SEDIKIT sbuk.. hehe.
*aina mnx maaf daya n mas... skadar gurauan yea. tp mkn nsi mnyak nnt halo2 aku eh. weeheeeeeee.
*statement to readers: i wonder i care about my status.. but i will be having a precious time when im alone, me myself wif Allah..
p/s: aina cme dpt lpas stage 3 ja utk bleep test wpun da jog hmpir stiap ari.. 
profil: nama: noriko
>>mmpunyai jntung yg kurg cergas mgkin krana krap terhidu asap rkok
>>mental yg agak pending
>>mmpunyai jrawat yg jarg nak brkurangan
>>single tp married to...
>>pakai kaca kat mata
>>ske ske ske outdoor
>>pnat.... 

Comments

nur hidayah~ said…
hohoho..kau yg kawin dlu kot aina bsame a**p tercinta...haha..(jgn mrh u..)
ape yg pntg epy besday aina dan sara..slmt mjalani ari tua..heee:)