Friday, February 18, 2011

SESUNGGUHNYA KETAHUILAH..

aku xske org kcau idup aku..
wpun ko xbce bnde ni, n ko xkn tau ape yg aku rse..
ah xksah le thambi..
ko xd hak nak tntukn kputusn aku.
hak ko cme utk bsuara n bkan bg arahn ape yg ptut aku buat.
pnah aku kcau idup ko? huh.
aku xksah pun a klau ko pgkah aku ke, nak kondem aku dpan2 org ke. then? ad aku ksah.
aku x bdendam a klau ko kutuk aku dpan2 aku, or ko nak kutuk aku kat org len.
aku xpnah ksah tu sume mannnn.
aku cuma sgt2 xske ble org kcau idup aku. huh.
msalahnye ko bkan sape2 pun dlm idup aku.
deyyyyy... ko sape dlm idup aku???
aku yg bkan sape2 ni... aku sdar..
aku xd a baik mne..
xd a cun pun..
aku tau aku bkan sorg prmpuan yg lmah lmbut.
muntah dulu a nak jd mcm tu.
tp ko xpnah ad hak utk kcau idup aku oke.
aku mnx maaf sgt2...
sbb ko mmg sgt2 mnyakitkn ati aku sbgai sorg kwn..
n satu ja weyyyyy, aku xtau knape aku mnyamph kat ko.
ske sgt cri gado dgn aku.
pape pun, lantak pi la kn..
asalkn aku bhagia.. n xkcau kbhagiaan ko..
n ko tau x???
aku tpkse thn sabar ble ko kcau kbhagiaan aku deyyyyy!!!!!

1 LoVe LeTTeR:

wawachan said...

sape nie aina????sabar jela...idup kite idup kite lah...die tue saje dengki tgk ko bahagie...no one perfect kat dunia nie ckp dgn die!!!org tue pon byk cacat celanye...even aku nie ponggg!!!(aku emo skali nie pehal???)hehehhe