Tuesday, March 1, 2011

SERUAN KALKULUS..

assalamualaikum...
pg2 ni story kalkulus. stdy smpai pkul 1lbih td, pehtu bru naik blik.. aku tgk aziq da mcm laki ilang bni, duk meronta-ronta nak naik blik. uha10. almaklumla fon da mnjeritkn khadiran msj btubi tubi.. haha. aku pun lpaskn la... bkan ape, bes kuttt stdy dgn aiman comel. heheeeeeee. laki ni cpat tgkap n cpat jalan bab2 stdy ni. xya ckp byk2 pun, tbe2 dorg da dpt buat da. aku jgak duk terkial kial. huhu. part yg besnye, dpt mkn kek secret fri bebb.. korg hade dpt?? haha xd kn. ngeh3. alhamdulillah... dpt a merase skit.. brebut nak mkn dgn aiman. kuang asam die tu. die mkn byk, ciss. emm... ssungguhnya aku bsyukur sgt2 dgn brita yg aku trima mse tgh stdy td.. harap2 aku dpt kkuatan utk truskn usaha mncapai matlamat aku kat sni.. matlamat utama n matlamat sampingan.. aku sgt2 mmrlukn kkuatan..
[d][o][n][e].

0 LoVe LeTTeR: