AKU MMG XSEDAR DIRI.

assalamualaikum..
korg sdar x skrg ni demam2 final exam bg penyangak2 student2 IPTA.. aku ni sape? wohoooiiii aku pun student jugaklah. tp aku tgk org len sdar la jgak skrg ni detik2 cemas, aku ni ja yg mcm xd ksedaran. cheyytttt. plek. hape la aku buat... mcm yg korg tau, aku ni mmglah sorg yg baik jahat, kejam, kure2, biawak laut, piranha antartika.. lalala~ xtau knape, sem ni mmg nightmare gle lah. carrymark pun bayangan. rowing pun nak hade dlm hati jugak beb. mmg harapan sgt a nak target final. tgk ah. org len sbuk stdy, aku duk sbuk update blog, tkar bckgroundlah, pe bnde jaddah(haaaa yg ni jaddah aku pggil)haiyo3. ntah ble la aku nak banggekn mak bapak.. td lg a, siap bole kluar g knduri kwin plak. mangai. tp xpe a. dpt jgak tau mcm mne nak g disko sogo tanpe menaiki bas Usiries. ngeh. sengal. org len da tau beratus ratus abad yg lalu. maafmaafmaaf mak..... msti korg nak ckp aku ni anak xkenang budi... aku pun rse mcm tu... (-,-)zzzzzzzzzzzzzZZZ...


Comments