KEM SUKMA FASA AKHIR.

assalamualaikum..
well sekali lagi mengumumkan ketibaan aku lah kan
di kolej yang-tak-perlu-disebutkan-namanya.
penat gile gile.
tapi belum reti nak tido sampai la ni.
orang sebelah da tido seawal 9pm tadi.
kem sukma kali ni banyak majlis formal ja.
event asasnye adalah training ikut team masing masing.
endurance.
pergh menanges. 
tapi aku sorang ja la.
orang lain takde nanges pun.
aku ja lebih lebih.
demmmm.
tak dapat kawal mental.
ari seterusnya, aku tak nak la nanges lagi.
bertahan dan bertahan
sampai ari keempat,
dapatlah segala kurniaan dan bekalan untuk sukma.
alhamdulillah..

mood untuk edit edit blog datang tibe tibe
sebagaimana halilintar menyambar bumi
bagai helang menyambar mangsanya
umpama pinggan jatuh ke lantai
bagaikan jamban tandas bile di flush.
sekian.
*seribu kemaafan dipinta
tak dapat nak upload gambar satu team.
almaklumla gambar fon tak se-clear pinggan yang dicuci pakai ajaxx fabulosso.
sila fokus kepada perubahan warna kulit.

bulat(UTM) dan amad(UTHM).
kami pasukan rowing/mendayung.

atlet bina badan.

atlet basikal ni rapat la jugak dengan kami, team rowing.
laki baju merah tu coach kayak. saje market.
bendera kontingen SUKMA JOHOR.

ok yang ni... aku tak tau single or available. jangan mintak num die kat aku.

Comments