MAK CIK.

assalamualaikum..
mase kat pesta buku tu
dan mase kat karangkraf jugak
ok adelah member aku ni..
die pun pesen macam aku jugak
tergila-gilakan minat RAM secara fanatik (tapi tak obses macam aku)
kami pun serbu la rak buku yang menempatkan novel RAM..
tiba-tiba...
TERnampak buku latest RAM
SUTERA BIDADARI
kami kejor buku tu macam la buku tersebut nak lari
dan adelah mak cik ni..
member aku teRapproach mak cik ni
mak cik ni berdiri betui betui depan rak tersebut
dan tetibe melafazkan "excuuuuseee meee"
"sabo sikit ye.. bagi orang nak keluar dulu..."
maka aku pun dengan tak semena mena terpanalah seketika
walaupun bukan aku yang kene sound.
tp macam
'makcik period ke?'
aku bermonolog dalam hatilah.
kesimpulannye.. bukanlah nak kutuk  pangkah mak cik ni..
tapi..
ehem mak cik
mak cik bukannye kat keretapi tanah melayu
yang kene bagi laluan untuk orang keluar terlebih dahulu.
mak cik bukannye kat kedai buku VVIP
yang dikhaskan untuk orang2 macam makcik.
dan mak cik bukan pulak kat tandas 
yang kene ikut turn mase nak masuk.
puhhlisssss lah.

*tapi kami mengaku kami bersalah kerana terlalu excited nak amik buku SUTERA BIDADARI tu.


Comments

shafizah said…
apa kisah, janji kita dapat buku 2 kan..hahah. hari yg malang sbb asyik jumpa makhluk tacink..akak promoter 2 pun satu hal.