Wednesday, May 4, 2011

MISSY DDL GILE.

assalamualaikum..
aku memang macam tak de keje lain lah kan.
ok yang ni kisah beberapa jam yang lepas..
wati lah punye pasal ni.. 
tak pasal pasal  A-6, A-10 dan A-12 terlibat secara tak langsung
A-8 ni memang tau. 
tengok lah.
pity ainul.
maleh da nak taip panjang berkaki kaki.
sebenarnye warga A-12 menjadi mangsa pertama.
tapi tak dapat nak masukkan gambar die 
sebab macam gambar pelarian pasportlah.
yang ni mangsa kedua.
warga A-6
seterusnya adalah mangsa ketiga.
warga A-10.(r00mate den)
make-up tak nampak sangat kan. 
tapi mike2 ni comel tau bile da wake make-up..
aku teruja gile gile tengok warga A-6 selepas dimake-up kan..
suke tengok beliau.
roomate den toksey cakaple..
ramai peminat.
tapi da berpunye lah. 
jangan kecewa yea kamu2 semua..

*bahagian yang diwarnakan adalah aurat.

2 LoVe LeTTeR:

wawachan said...

di mane pencetus idea,wati???

nur zuhairah kasiman said...

tomey2
wati...
ketepi