MISSY DDL GILE.

assalamualaikum..
aku memang macam tak de keje lain lah kan.
ok yang ni kisah beberapa jam yang lepas..
wati lah punye pasal ni.. 
tak pasal pasal  A-6, A-10 dan A-12 terlibat secara tak langsung
A-8 ni memang tau. 
tengok lah.
pity ainul.
maleh da nak taip panjang berkaki kaki.
sebenarnye warga A-12 menjadi mangsa pertama.
tapi tak dapat nak masukkan gambar die 
sebab macam gambar pelarian pasportlah.
yang ni mangsa kedua.
warga A-6
seterusnya adalah mangsa ketiga.
warga A-10.(r00mate den)
make-up tak nampak sangat kan. 
tapi mike2 ni comel tau bile da wake make-up..
aku teruja gile gile tengok warga A-6 selepas dimake-up kan..
suke tengok beliau.
roomate den toksey cakaple..
ramai peminat.
tapi da berpunye lah. 
jangan kecewa yea kamu2 semua..

*bahagian yang diwarnakan adalah aurat.

Comments

wawachan said…
di mane pencetus idea,wati???