PAKWE KITE SKRG NI XSEMESTINYA JODOH KITA.


crdt kpd ILUVISLAM
 assalamualaikum..
aku takde idea yg terjana mlm ni..
tiba2 tmbul la ayt ni kat dlm minda separa sedar aku ni.
'teman lelaki kamu skrg ni, belum tentu, belum pasti lg dorg tu jodoh kamu...'
kata2 drpd sumber inspirasi aku.. ngeh.
die selalu bg kata2 smngat dulu.. tp skrg tak dah...
da lame tak jumpe beliau..
mase 1st time beliau ungkapkan ayat ni, aku sentap gile.
sbb mase tu aku hade pakwe. wawawa.
lepas tu, aku fikir2, btul juge ungkapan die tu.. 
sbb jodoh, ajal, pertemuan, perpisahan, pelayaran, pemergian, etc, bukan kite yg tentukan.. ye dak? 
emm..
kata2 drpd sumber inspirasi aku ni la yg membuatkan aku bertekad utk menjadi single.
aku dapat la rase aura2 yg kami ni tak serasi bersama... lalala~
aku mencari yg sebenar..
tak tau la kat mane entah jodoh aku ni...(pasrah)
pape pun, hidup mesti diteruskan. woooooooshhhh.
go rowing go!


Comments