PERLU KE BERPASANGAN.

assalamualaikum...
pagi tadi masuk box wayang KLcc
sorang sorang...
tengok fast furious 5.
gile bessss.(bukan part yang kiss2 tu ok. puhhlissslah.)
almaklumla filem barat sememangnye tak lari dari perkara2 ni 
yang melanggar agama hukum hakam kita, Islam.
memandangkan aku ni tergolong la jugak 
dalam kalangan individu yang jahat,
jadi minat lah cite pasal race, 
cite ganas2, 
horror,
dan yang seumpama mereka lah.
tapi bile da tengok part yang tak patut tu, 
janganla kome terpengaruh dan obses pulak.
payah hidup korang nanti.
ok berbalik kepada topik asal sebelum aku bertukar menjadi ultraman penceramah.
aku terlambat masuk box
sebab jam aku lambat,
ataupun jam orang lain yang terlalu cepat,
atau orang lain da tak sabar nak tengok fastfurios,
ahhh sudahh.
mase aku nak duduk
sit aku kat tengah,
seperti yang korang maklum
aku pegi sorang sorang...
maka ada satu ciput ja seat tu kat tengah 
sedangkan insan2 di tepi seat aku tu 
sudah pun mendudukkan diri mereka di seat masing2..
maka aku lah pulak kan yang macam kure kure hilang kepala
pikir alamak...
macam mane nak masuk ni.
naseb baik dalam tu gelap kan.
orang tak nampak la muke innocent aku neh. hahah.
sebelah kiri seat aku adalah couple 
dan sebelah kanan seat aku adalah laki.
datang dari plenet mane ntah.
lupe nak interviu...
yang couple tu aku malas la nak amik port.
tak pulak bermaksud aku amik port pasai yang belah kanan ni ok.
tapi siryesla... 
kedua dua mammot sebelah aku ni sopan nak mammmm..
kaki kat bawah ja.
aku? huh.
kaki mesti naik atas seat. 
malangla bakal laki aku...
dapat perempuan yang tak penah nak bersopan ni kan.
emmm sebab tu la kot aku ni takde pakwe kan.
ahhh suda.
yang penting agama..
tapi bukan ke agama akan membentuk akhlak?
emmm maksudnye aku ni memang si doublesided.

Comments