OFFDAY TRAINING=DATING.

assalamualaikum..
entry kedua.
tadi pegi dating
dengan the other sided budak comel lah.
bile dapat tau 01.06.2011 adalah offday training,
sepantas kilat
sejurus angin
selaju halilintar
sekilas pandangan
sesikat pisang
???????
aku terus kol budak comel.
'ko da tengok nurkasih belum??'
ngeh3.
yang dahsatnye tu.
aku mencatat rekod guinness ari ni.
midnight siang movie marathon.
dua movie sekali harung.
hah ko punca encek shafizah..
hakhak.
nurkasih the movie.
insidious.
nurkasih macam biase biase cite melayu.
bes.
tapi macam..
biase la.
macam kat tv tuu.
beza die,
skrin besar lah sebab tengok kat GSC pavilion.
ngah3.
tapi insidious,
siryes korang takkan menyesal.
worth la korang beli tiket tu.
calar calar tangan encek shafizah tu haaa 
kena cengkam dengan aku.
(^_^)
tapi beliau yang start jerit dulu ok.
aku punye reaction datang tak lame lepas tu.
dan pada mase yang sesuai ok encek shafizah..
hakhak.
suda suda.
lepas da sepah sepahkan box tu dengan popcorn n etc,
kami pegi makan pizza pulak.
sebelum insidious start
aku da beli subway,
nak makan dalam box.
tapi
tak jadi 
sebab terlalu ramai pulak interested dengan filem tersebut.
risau haruman subway tersebar ke seluruh pelosok box.

[pizza around our stomach]
semangat menyuap tu penting.

nak?? beli sendiri.
jangan persoalkan kenape muka aku macam tu.
malas nak cite.

lepak bergosip lepas makan.
sampai licin sume sume tuh.
dengan soup sekali tak tinggal kesan.
lupe nak snap gambar pinggan lepas satelkan segala.
abes makan, 
blah la.
hape lagi.
ok ok kitorang bayo dulu ok..
mat saleh dalam pizza tu usha ja.
badan kecik.
makan kat pizza,
nak standard ja.
ceyyyytt.
jahat sungguh aku ni
berburuk sangka.
sudah.
besok ade training lagi.
jam berape suda...
tido tarak juga..
sekian.

Comments