Tuesday, July 5, 2011

BERPASANGAN ADALAH MASALAH.

sape setuju korek idung sekarang!!!
ok assalamualaikum..
penah dengar tak,
couple is trouble??
kalau tak penah, 
pegi terjun laut lah wey.
tu pun tak penah dengor.
kebendelah ko neh. heyy.
ok suda.
pada pandangan aku lah kan.
firstly.
couple ni sebenarnye di larang sama sekali dalam Islam.
tapi...
aku pun penah la jugak kapley kapley ni.
almaklumla aku ni hamba yang terlalu baik.
korang jangan jadi terlalu baik macam aku pulak.
terutamanya kaw budak comel!
jangan jadik macam aku.
secondly..
kapley ni bukanlah menyusahkan sebenarnye.
cume ia akan jadik menyusahkan
kalau kite yang buat ianya menyusahkan.
fuhem tak??
tak fuhem lantak kaw lah.
thirdly...
ia akan jadik menyusahkan 
kalau dapat pasangan yang tak memahami.
fourthly....
ia akan jadik lagi menyusahkan bila
korang pun tak cube memahami pasangan korang tu.
fifthly.....
menyusahkan lagik bila
pasangan korang tu tak mahu difahami dan suka simpan masalah sendiri.
sixthly......
jadik lebih menyusahkan bila
masing masing tak jujur.
yang ke-7......
sangat sangat menyusahkan bile 
pasangan tu menipu.
yang ni bukan susah ape.
susah untuk memaafkan.
tak jujur dengan menipu tu dua benda yang berbeza tau.
yang ke-8.......
paling menyusahkan bila
korang da ade banyak kenangan dengan pasangan tu.
sebab susah nak clash.
atau bahase sopannye putus dalam erti kata kapley.
demmmm.
tu lah yang paling aku tak suke.
semoga berjaya kepada semua pasangan di dunia,
di malaysia,
mahupun di luar negara.
sebab di akhirat,
wallahu a'lam...

9 LoVe LeTTeR:

nur zuhairah kasiman said...

ya betuii2....

shafizah said...

mengada ngada tol tak leh right click ye..haha
kan u da 'married' dgn i..., i akan jaga u baik2 honey..hakhak
geli plak bhaiii!

shafizah said...
This comment has been removed by the author.
NoRiKoSteSrY said...

'i sepak u... taula!' hak3. oi harry potter jom!!

nifi2408 said...

hahh . sebijik kena kat muka aku nih ! hahah . :DD

NoRiKoSteSrY said...

emmmmm tak da kaitan dgn yang hidup ataupun yang suda meninggal dunia yea. hahah.

nifi2408 said...

ciss . sudah laa . aku cakap kat komen , baru kau nak kata takde kena mengena dengan yang hidup ataupun yang dah meninggal . cessnut betul .

NoRiKoSteSrY said...

uha10. hak3. elek laaa... aku ckp btui tu. bnde universal kn.. heheh.

nifi2408 said...

yea lahh . i rest my case . kau menang lahh . haihh . =.="