Wednesday, November 2, 2011

SUKE CUTI SEMESTER TAK??

assalamualaikum..
oleh kerana kesibukan di rumah,
(tak sibuk mane pun sebenarnye)
dan ketiadaan tenet, weefee, beruuuq,
dan seumpamanya.
aku tak dapat update selalu.
on10 pun sekejap2 ja.
mintak maaf cik wati WMN.
tak dapat memenuhi tag awak.
huhu.
mase cuti sem macam ni lah
pihak universiti tendang menendang nak buat kursus.
kalau tak melibatkan aku takpe jugak.
ni panggil aku yang dah pun berada di kampung.
bersuka ria bersama cengkerik2 tersayang.
wuwu.
nak balik gedangsa bukan selalu.
choyt betui lah UTM neh. 
haha.
*padahal kursus takde kena mengena dengan UTM*

ni gambar mase kursus.
aku tak publish sume.
tak larat.
seemmmmpuuuuuuttttt~
KURSUS KECEMERLANGAN ATLET.
tempat: 
HOTEL SERI MALAYSIA, BAGAN LALANG,
SEPANG.
tarikh:
28-30 OKTOBER 2011.
pertandingan pitstop F1

ni F1 kumpulan aku.

crew pitstop kumpulan POG *bukan PIG. haha

all POG.

pertandingan kincir angin sebelum bersurai.

cantik tak? cantik tak?

hensem tak? hensem tak?
 aku memang 'suke' cuti semester.
macam macam ade.
tapi bagus jugak daripada takde buat hape kan?
suke tak? suke tak?
haha.
sekian.

2 LoVe LeTTeR:

nifi2408 said...

dua2 hensem weyy :D

NoRiKoSteSrY said...

haha takde len ka yg ko tgk haaaa. hahahahaha.