Saturday, December 3, 2011

MAMAT LRT.

Assalamualaikum..
Ini cerita yang kurang menarik.
Tapi suke ati aku la nak cite.
Dalam LRT tadi,
Macam biase aku berdiri.
Walaupun ade kerusi kosong.
Aku nak berdiri jugak.
Aku kat KL sentral ni tau.
Nak pegi wangsa maju
atau
seri rampai.
*tak decide lagi.
Walaupun macam sardin dalam tu,
Tapi tak sardine sangat lah.
Tapi sardin lah jugak, ha.
Tibe tibe aku ternampak lah
Sorang mamat neh.
Mamat A lah aku bagi name die.
Pandangan pertama,
Takde lah hansom mane puuunnn.
Rambut kerinting,
Muke lonjong.
Pakai bende yang kat kepale tu.
Ala tak tau lah hape name die.
Rumet aku kate
yang macam ala ala snowcap tuh.
Ko carik lah hape mende tu.
Tak kuase aku.
Ok balik kepada mamat tu.
Aku menghayati lah muke mamat ni tadi..
Tibe tibe eku rase die comel pulak.
eh gedik pulak rasenye.
Dan selepas tu
aku tengok lah beliau lame lame
sesuka hati aku...
LRT memang tempat mencuci mata kan.
Tak salah kan.
Kan.
Kan.
Kan.
Memang comel lah.
Hoha.
Daaaannnnn...
Ade lagi sorang mamat
depan mata kepala aku ni...
yang ni mamat B.
same jugak.
Mule mule aku rase
`Ehhh serabai lah die nih’
Pakcik die pulak berdiri sebelah aku.
Jadi aku takde lah belek sangat
muke die.
*Malu doeh kalau pakcik die nampak sat lagi.
Sampai kat satu stesen.
Die suh la pakcik die duduk
Sebab die nampak ade seat kosong kan.
Haaaa mase tu
Aku pun hape lagi kan.
Hua hua hua.
Tataplah wajahnye
 yang aku kate serabai tu.
Ehem.
Tibe tibe die pandang aku  luar.
Maaaaiiiiiiiyyyyyy lord....
Mata die hazelnut.
Oohhhhhh demmmm laaaa.
Such a waste lah ko...
`Kalau ko tak perangkan rambut, mesti aku da mintak num fon ko’
Desperate sebab takde pakwe.
Naseb baik ko perangkan rambut.
(^_^)
Dah la pakai mp3
same macam aku.
Dengar lagu dalam LRT
Macam aku jugak.
Ketinggian ko pun da mengikut cite rasa aku.
Tak terlalu hansom
Pun mengikut cita rasa aku jugak.
*tibe tibe rase macam ade kimia pulak.
Ehemmmm...
Sakit tekak pulak.
Ahhh sudah.
Lupa kan itu semua.
Its impossible to meet him again.
Sekian.

1 LoVe LeTTeR:

shafizah said...

cisss menyempat saja kau ek.haha