REFRESHMENT.

Sering kali hati ni tersentuh
Awak sangat menjaga jasad taufah ini
Walaupun tempat saya sangat kecil di hati awak
Kadang kala terfikir
Awak ni waras ke tidak.
Ho sangat straight to the point pulak.
Maaf.
Sebab awak berkawan dengan penjenayah juvenil.
Walaupun saya tak terlalu baik macam encik pimponn
Dan mata saya tak besar macam lisa surihani
pipi saya tak licin macam lala stella
dahi saya tak luas macam pierre andre
dagu saya tak terbelah macam siti nurhaliza
etc.
Tapi saya bersyukur sangat...
Masa yang singkat
Kawasan yang terhad
Langkah yang pantas
Sweater  yang menyerlah
Butir butir mutiara peluh di dahi awak...
Terima kasih untuk itu semua...
Dan terima kasih sekali lagi
kerana menambah koleksi encik sony saya.
Lalala~
Discover the memory of 19th of FEBRUARY 2012.
Kind of refreshment.
Senyum senyum senyum dengan bahagia~

 

Comments