SPIRIT.

Bumi tempat saya berdiri
Bernaungkan langit wangsa maju.
Semangat terasa sipi sipi lagi nak padam.
Maaf saya bukan pelajar kaki bodek
Seperti yang anda harapkan.
Hati terasa sangat sentap
Tatkala mengimbau kembali peristiwa tempoh hari.
Tangan yang menulis terasa hilang saraf.
Otak yang sedang berfungsi untuk menghafal
Terasa seperti dibekukan.
Kehilangan fokus.
Hati membentak bentak.
Jantung macam nak pecah.
Rasa macam nak lempar
Segala objek yang ada.
Memikirkan tidak mahu menambahkan
Tempoh pengajian di pusat pengajian tendang menendang.
Cuba lakukan yang terbaik.
Saya bersyukur
Saya masih ada kaki kaki DDL
yang sayangkan saya.
kamu kamu 
sentiasa tersenyum walaupun selalu kena bahan.
Terima kasih kawan kawan
Yang selalu kembalikan senyuman saya.
Doakan saya untuk paper subjek kegemaran saya
Dan semoga lecturer kesayangan saya
tidak terlalu baik hati
menambahkan tempoh pengajian saya.
 senyum~
tapi dalam hati..
tuhan sahaja yang tahu.



Comments