ASIA CUP 2012.

aku mendarat dengan jayanya
di kediaman siswa jaya
pada 2:34a.m.
abeh game asia cup, Singapore.
Cik QS,
aku baru balik dari singapore
singapore
singapore
singapore tawww~
*saje nak bg ko jeles.
tapi berulang UTMskudai<--> SINGApore. 
heeeeeeeeeee.
 
ok yang ni name die PASSPORT.
 cop imigresen ja banyak. 
tak dapat sopin pun~
*takda kaitan.
pehtu setiap pagi
subuh subuh
buat runningman kat dalam imigresen tu
aku rase semua pegawai tu 
da kenal muke kitorang neh haa.
macam budak tak matang.
lari lari dalam tu.
padahal tak ramai orang pun.
saje lumba lari sape sampai dulu.

ni bekas makanan kat singapore.  *tak pakai polistrene pun~

yang ni makanan die lah kan. ni makan tengah hari. so bekas ja tulih nasik lemak. hehe.
 errrrr~
udang tu..
sedap gile gile.
 aku curik kat site makanan pengadil.
hahahahaha.
tapi sumpah nasik lemak die sedap nak mati.
makan nasik lemak pagi, 
tengah hari tu masih kenyang lagi.
makan tengah hari tu bole buat makan malam.
jimat.
haha.
padahal makan sponsor kannn~ 
lalalala~


yang ni bronze medalist. sape entah. aku pun tak kenal.




yang tu gambar mase tahun1. *demm innocent.
tahniah kepada semua UTMrower yang banyak menyumbang 
dalam misi mendapatkan pingat ni
untuk crew boat 4minus.
even just bronze
tapi rase macam nak nanges
bile abeh final race tu.
bagi crew boat 4minus,
tahniah kepada diri sendiri.
aku bangga dengan korang.
nyah num1,
nyah num2,
nyah num3,
time kasih korang..
aku rase itu bukan yang terbaik..
its just ok ok...
dan alhamdulillah..
itu rezeki kita...
doa-doa la pacer ni 
masih bersemangat untuk jadi pacer.
ho.

Comments

shafizah said…
manusia ni memang aneh2 lah..cesss, haruslah buat aku jeles kan ;D